Testimoni

Untuk pembelian, KLIK SINI

Testimoni Pengguna-pengguna IgG Plus

Berikut adalah tayangan video temuramah mereka yg telah mendapat manfaat daripada susu IgG Plus ini.Antaranya ialah:
1. Nama:Tuan Hj. Salleh (dr Alor Star)
  • Hati keras tahap kritikal.
  • Telah dinasihatkan doktor untuk membuat pemindahan hati dengan kos RM250,000.00
  • Mula mengamalkan minum susu IgG Plus 5 paket pada Tahun 2000 sehingga sekarang.
  • Telah disahkan oleh doktor tiada lagi masalah penyakit hati

2. Nama: Nor Nazri Aimi (Kota Bharu)
  • Minum Igg 1 paket telah memulihkan buasir dlm seminggu. Tidak lagi berdarah.
  • Mengidap buasir berdarah selama 2 tahun.
3. Nama: Encik Abdullah b Nayan.
  • Telah disahkan oleh doktor tiada lagi kerosakan buah pinggang.
  • Anak mengidap sakit buah pinggang rosak selama 3 tahun.
  • Selepas minum 5 paket susu!

4. Nama: Pn Jamaah Hashim
  • Minum Igg 4 paket & sudah boleh gerakkan tangan & kaki.
  • Mengidap lumpuh & angin ahmar 15 thn, tidak mampu menggerakkan badan.
5. (Nama tak dapat dikesan)
  • Lemah lutut tak boleh berdiri selepas kemalangan jalan raya.
  • Selepas 2 paket sudah boleh berdiri & solat seperti biasa.

6. Nama: En Azman Ali (Kota Bharu Kelantan)
  • Minum Igg 10 paket & kesihatan semakin baik & dapat lena sehingga pagi
  • darah tinggi , stroke, & lumpuh.
7. Nama: Mr Yau
  • Mngidap diabetes, kadar kolestrol tinggi, darah tinggi & imsonia selama 17 thn.
  • Minum IgG 5 paket telah menunjukkan kadar penyakit berkirangan & semakin bertenaga.

8. Testimonial Dr Roshdi
Kajian Perubatan menunjukkan penyakit-penyakit menyerang manusia adalah kerana kelemahan sistem imun (daya ketahanan) badan manusia itu sendiri. Sistem imunisasi ini dapat dipulihkan melalui amalan meminum Susu IgG-Plus.

9. Testimonial – Datin Zainab & Jaafar Onn

10. Testimonial dr Indonesia


Untuk pembelian, KLIK SINI


 
Tuan Haji Salleh bin Man Abdullah ( Kedah)
"Susu IgG Plus ni bukan susu biasa, bukan ubat , tetapi antibodi. Untuk melawan semua penyakit. Paling lewat pun 5 hari.dia akan rasa perbezaannya. tak ternilai dibandingkan dengan kaki yang nak kena potong akibat kencing manis...Pesakit lumpuh, kanser payu dara, strok, InsyaAllah, akan sembuh."
 
Encik Manaf ( Perak) , Kencing Manis

Saya mengidap kencing manis ni dah lama dah. Tapi sejak 2 tahun lepas kaki saya berair kat ibu jari. Macam mana nak kerja ? nak kerja kena pakai stokin, kasut..Dah 2 tahun tak kerja. Saya cuba susu IgG Plus ni....baru 4-5 hari saja...tengok jari kaki saya dah tak berair lagi, dah kering. InsyaAllah, saya akan terus ambil susu ni sampai penyakit ni hilang seluruhnya dari badan saya.
 
Encik Azman Ali, Pasir Puteh, Kelantan
Sakit Darah Tinggi / Stroke/ Lumpuh

Selepas habis mencuba 10 packet, terasa lain, terasa tenaga saya lebih, tangan daripada dari tak boleh hendak gerak sedikit pun sebelum ini, dah boleh angkat hingga ke paras mulut. Alhamdulillah, sekarang ini saya rasa makin gagah, sudah boleh membawa kereta sendiri ke Kota Bharu.
 
Makcik Jama'ah ( Kedah)Darah Tinggi dan Lumpuh
(Oleh doktor yang merawat)

" Darah tinggi dan lumpuh lebih 15 tahun. kaki, tangan tak boleh gerak. tapi lepas minum 4 sachet, Alhamdulillah, jari tangan dah boleh gerak. Kaki pun dah boleh angkat sikit..."
  Adik Nornazri , Kelantan, Penyakit Buasir Serius
"Saya telah mengalami penyakit Buasir selama lebih kurang 2 tahun, Memang susah bagi saya ketika membuang air besar ataupun bergerak kemana-mana. Saya cuba minum dua packet, sebelah malam bila saya buang air besar, terasa mudah, hanya duduk sahaja, dia akan keluar dengan sendiri dengan begitu mudah. Penyakit buasir saya sekarang ini telah pulih sepenuhnya dalam jangkamasa tidak sampai satu minggu.
 
Encik Shuib ( Kedah) , Penyakit Isteri Gatal-gatal
Isteri saya dah lama mengidap penyakit gatal seluruh badan ni. sampai dah tak tahan siang dan malam. Saya kena tolong garu. Biji-biji penuh badan macam demam campak. Ubat dari klinik dah macam macam dah cuba. Tapi hilang sekejap aja. Lepas 4,5 jam gatal balik...Tapi lepas cuba susu IgG ni..5 sachet saja, gatal-gatal terus hilang. Cuma tinggal bekas bintik-bintik hitam saja kat badan"
 
Encik Abdullah Mat Hassan, Bandar Jeli, Kelantan
Sengal-sengal Tulang

Penyakit yang saya hadapi iaitu sengal-sengal tulang, telah beransur sembuh dan sekarang ini telah pulih seperti sediakala, Alhamdulillah, sekarang ini sudah 8 packet. Susu IgG Plus ini memang memberi kesan yang baik.
 
Cikgu Aziz Salleh, Pasir Puteh, Ibu Sakit Bengkak Betis

" Mak saya ini sakit bengkak betis. Susah nak naik tangga, susah nak berjalan, susah nak sikat rambut dan kerat kuku. Umurnya dah 70 tahun lebih. Selepas mak saya mencuba 5 packet susu, saya tanya macam mana 'Mek', mak saya cakap rasa segar sikit, tangannya dulu tak boleh sikat rambut, tapi sekarang dah boleh sikat rambut. Sekarang 'Mek' dah boleh kerat kuku sendiri. Alhamdulliah, susu ini memang berkesan.
 
Adik Amir ( Perak) , Leukimia

Anak saya ni mengidap leukimia. Sebelum ni sebulan 3,4 kali masuk wad.  tapi selepas minum susu IgG Plus ni dalam masa 2 hari semasa dalam wad tu dah nampak beza ... bengkak pun surut, Air kencing dia pun tak warna coklat macam sebelum tu..dah warna biasa"
 
Pesakit Ibu Tua, Kelantan

Sebelum ini ibu saya tidak dapat berjalan dan duduk sendiri. Setelah mencuba susu 5 packet, ibu saya sudah dapat berjalan dan duduk dengan sendiri. Tiap penyakit ada ubatnya.


Untuk pembelian, KLIK SINI


TESTIMONI LAGI..... 
 Mak Tih Solehah (Pulau Tuba, Langkawi)
13 tahun kencing manis. Dah buat operation buang urat kaki. Setelah 3 bulan operation masih luka besar. Cadangkan dia minum setengah paket sehari,selepas 36 hari (18 paket). Alhamdullillah. Sungguh menakjubkan. 

TYROID
 Mak mentua saya dah mengalami tyroid selama 20 tahun. Dia ada 2 ketulan di bahagian kerongkong..Mula diperkenalkan oleh saya pada 4/9/2005 untuk 4 paket (4 hari). kemudian dia berhenti sebab tiada stok. Pada 11/9/05, dia minum semula sehingga sekarang. Semalam (18/9/2005), saya kerumahnya, dia memberitahu yg tyroidnya semakin surut..kalau sebelum nie dia susah nak telan makanan..sekarang nie..alhamdullilah..takde masaalah. insya'allah. 
Pulai Baling Kedah - 23-Jul-2005.

 


RESDUNG KRONIK
2 Minggu sebelum tarikh diatas, Kami ke Pulai Baling kedah atas Jemputan Kak Umai (downline)utk memberi sepatah dua kata dan juga menerangkan kebaikan susu IgG.   

Dalam sesi tersebut ada satu makcik dalam usia sekitar 60an bertanya samaada susu IgG dapat membantu pada masalah resdung berdarah yang beliau alami.                              

Beliau mengalami resdung atau kegatalan dalam rongga hidung yang amat sangat.

Mengikut kata makcik ini dia dah jenuh berubat, tapi sakit resdung beliau tak mahu juga kurang malahan bertambah teruk hinggakan keluar darah dari rongga hidung dan berbau busuk.

Dan minggu ini kami kesana lagi utk menghantar bekalan susu dan singgah sebentar ke rumah kak Rohana(downline kak umai) dari sini lah kami mendapat maklum balas positif tentang makcik yang mengalami masalah resdung dah bertambah sihat dan baik.

Beliau membeli 5 +5 sachet (2 kali pembelian) mengunakan seperti yang beritahu, selepas 10 hari masalah resdung beliau sudah pun kering (kalau tidak lendir pekat berserta darah akan keluar dari rongga hidung) malah katanya badan bertambah segar dan cergas.

Perkembangan yang baik dan positif ini cepat tersebar sekitar sana..dan ini menguatkan lagi tekad mereka yang masuk sebagai ahli smartnaco utk meningkatkan pengunaan dan penjualan..malah ada antara mereka pernah mendalami ilmu MLM dari syarikat lain beralih kepada penjualan susu IgG ini dan ada juga antara mereka pernah melabur belasan ribu ringgit memuji kebaikan susu IgG malahan berkata...pasai apa susu ini tak mai dari dulu lagi....

Semuanya dengan kekuasaan yang maha esa..susu ini hanyalah sebagai sebab dan asbab sahaja..yang menyembuhkan tetap yang maha esa.

Wassalam.
Wahab Isa


GAUT KRONIK
Saya adalah pengidap penyakit gaut kronik selama 20 tahun. Kalau kena attack tu Tuhan sajalah yang tahu. Selalunya gaut attack kaki, tapi saya boleh kena dimana sendi sekali pun.

Sebenarnya, saya kenal susu IgG-Plus ini sudah lama, tetapi dengan jenama lain. Kawan sepejabat telah meminumnya selama 5 tahun, dan dia sentiasa sihat. Tapi tidak terlintas pada fikiran saya yg susu boleh membantu pesakit gaut seperti saya. 
Jadi saya tidak pernah mencubanya.

Semasa melayari internet saya dapat tahu berkenaan Smart Naco. En. Zul telah menghubungi saya, dan saya telah mendaftar sebagai ahli tapi produk tidak beli juga. 2 ~ 3 minggu kemudian En Zul & Khairul telah datang kerumah saya di Jenderam Hilir, memandangkan mereka bersusah payah datang dari P. Pinang, saya beli sekotak susu. Setelah meminumnya selama 1 minggu saya mengalami sakit sendi (lutut) yang teruk, saya terus minum juga (maklumlah mahal) dan pada hari seterusnya beransur hilang. 

Itulah yang membuat saya yakin akan keberkesanan susu IgG-Plus ini. 
Kata upline kita yang telah berjaya "SELLING IS TELLING". So whenever my friends ask me about my health I keep telling them about IgG-Plus.
So I hope IgG-Plus will bring Plus to my income.

Bagi yang belum cuba baiklah mencuba. Sekian, nanti sambung lagi.


KEMALANGAN TERUK
Syukur Alhamdulillah , mungkin ini kali pertama saya menulis dalam ruangan ini. Pagi tadi saya call downline saya di kajang...dia beli susu dan berikan kepada bapa dia yang baru lepas terlibat kemalangan jalanraya dan berumur 65 tahun.

Bila saya telefon dia , dia kata alhamdulillah...bagus juga produk susu ni ..bila dia bagi bapa dia minum .. dulu bapa dia bila sembahyang , dia akan sembahyang duduk .. Bila nak diri lama sikit asyik nak jatuh

ALHAMDULILLAH bila di telefon bapa dia semalam .. kini dia dah boleh sembahyang berdiri , lutut dia dah kembali beransur kuat ...
Alahamdulillah ...kepada En. Roshidi tahniah dan syabas.




ANGIN DALAM BADAN
Assalamualaikum....dah hampir sebulan Azri sungai lalang, sungai petani call/msg pasai smart naco, dia dpt maklumat melalui web smartsuccessteam. tapi jarang reply balik sebab masih tak yakin dan vcd pun x tengok lagi walau hampir sebulan. nak sambut merdeka baru2 ni ambik cuti seminggu..balik kg. tengok2 mak sihat bebenar...jauh beza dari minggu2 sudah....rupa2nya pasai IgG-Plus...pagi tu jugak call Azri, order 3 kotak sebab nak jadi ahli percuma...so...terus jadi ahli pagi tu jugak...paling best...xsempat besiap azri dah sampai dari SP...bukan dekat...Sik..nunnn.

Mak ni cerita asalnya camni...Kak di perak bagi mak 5 pek utk percubaan, promosi dari kawan katanya...minum habis pek ke 3, mak masuk wad...demam teruk dan badan sakit2...kak yg sungai petani dengaq mak masuk wad...bawak balik laa satu susu hebat nak bagi sembuh katanya...tunjuk2....susu IgG-plus jugak...mak kata "aku minum susu tu la masuk wad ni.." kena tambah ayaq 10 beg. kluaq wad..kakak2 dan saya pujuk mak minum susu tu sampai habih...mak kata" hangpa tau apa..aku yg sakit...cuma tak mati jaaa" tapi dek kerana dipujuk2...mak minum jugak...dan hasilnya...mak sihat walafiat setelah menderita sakit urat saraf puluhan tahun. kalau pagi tu....5.30 dia dah bangun tapi tak boleh bergerak sampai dekat2 nak habih subuh....bayangkan.....sakit. kini dia sihat dan pelanggan pun ramai kawan2 dia yg tua2....baju dia pakai kena jahit 5 cm, angin kluaq habih..badan dah makin elok...tak gemuk angin lagi. sekian...pengalaman saya...
SAKIT LUMPUH/STROKE
Pulai Baling kedah. Encik Ahmad 63, menderita sakit lumpuh disebabkan stroke bermula dari tahun 2003, Lumpuh sebelah kiri badan dan juga berpenyakit darah tinggi 120 mata dan kencing manis 24 mata.
Selepas 5 hari pengunaan Encik Ahmad dah mula menunjukan kesan positif dengan badan dah boleh digerakkan, 15 hari pengunaan kaki kiri dah boleh digerakkan dan sebulan pengunaan sudah boleh mengerakan sendiri badan kekiri dan kanan.
Dan kesan yang paling ketara, Selepas pengambilan berterusan selama 3 kotak, pagi dan juga malam kekadang berselang, darah tinggi beliau turun keparas 90 mata dan kencing manis sebulan yang pertama turun dari 24 mata ke 14 mata dan kini balik pada paras biasa sekitar 7 ke 9 mata. Berita terbaru, Encik Ahmad dah pun boleh keliling kampung pada sebelah petang.


KAKI BERKUDIS DAN BERNANAH
Saya nak updatekan tentang, susu IgG ini juga boleh menolong orang yang mengalami masalah kaki berkudis, bernanah atau seangkatan dengannya.

Di Paya Keladi seorang sahabat mengalami masalah kaki bernanah serta mengeluarkan bau yang kurang selesa, faktor penyebab kaki beliau jadi macam tu ialah kerana setiap hari memakai kasut keselamatan kat tempat kerja.

Dengan jadual kerja 8 ke 12 jam sehari, dengan ini menyumbang kepada kaki beliau terdedah kepada jangkitan fungus kerana kaki sentiasa berpeluh dan berkemungkinan pengunaan stokin yang kurang sesuai serta aspek kesihatan yang kurang dititik beratkan.

Sekeliling kedua dua kaki beliau berkudis, bernanah dan mengeluarkan bau yang kurang selesa.

Dengan pengunaan 3 sachet susu IgG atau 3 hari pengunaan , kaki yang bernanah telah kering dan masalah bau hilang sama sekali dan kini kaki beliau telah pulih utk sepenuhnya. 

Pada sahabat atau kenalan yang mengalami masalah seperti ini saya sarankan elok dicuba susu IgG ini.  

LELAH/PENAT
05-08-2005.
Desa Genting, Balik Pulau pulau pinang.
Encik Latiff 30 tahun, mengalami sakit penat atau lelah disebabkan faktor keturunan malah anak anak beliau juga mengalami perkara yang sama. Setelah diberi penerangan susu IgG ini mampu mengubati penyakit tersebut lantas beliau mendaftarkan diri sebagai ahli dan bersetuju utk mengunakannya.
 

Pada hari pertama dan kedua tiada kesan langsung namun pada hari ketiga selepas pengunaan beliau mula merasa kesannya dengan memuntahkan kahak hijau yang pekat.  Pagi tadi sewaktu berjumpa dengan beliau dan dimaklumkan pada saya penyakit lelah beliau tak terasa lagi malah katanya pernafasan beliau dah semakin baik.
Marilah kita doakan semoga Encik Latif sembuh dengan sepenuhnya, insyallah.

PESAKIT USUS
Pesakit usus ini kanak kanak berumur 12 tahun yang tinggal dipadang serai kedah, masalah yang dialami kekerapan buang air besar satu hari sampai belasan kali atau sampai dua puluh kali atau lebih.

Perkara ini tentulah menjadi masalah kepada kedua ibu bapanya, risau tentang bagaimana anak beliau disekolah, bagaimana nak berlajar sekejap nak buang ..sekejap nak buang...

Utk masalah ini jenuh dah berubat sana sini..duit ringgit tak usah nak cakap, baik hospital mahupun tradisional habis dijelajah baik tak nampak lagi.

Kebetulan saya bertemu dengan beliau dan sarankan utk mengunakan susu IgG...pada mulanya 5 sachet dicuba, selepas 5 hari meminum seperti yang disarankan kekerapan ulang alik ketandas utk buang air besar dapat dikurangkan bawah 10 kali..lantas ayah beliau beli lagi, bagi minum lagi 10 sachet dan dapat dikurangkan sampai 4 kali sahaja sehari..sehingga hari ini dan selama sebulan buat pemantauan kekerapan adik kita ini buang air besar tak lebih dari 4 kali sahaja sehari..bermakna 4 kali ini dianggap perkara biasa bagi kita seharian.

Minggu lepas ayah beliau mendaftar sebagai Ahli kepada smartnaco dan menjadi pengedar yang aktif dengan menjual 10 kotak sehari dan mungkin bertambah lagi dari hari ke hari.

Pagi tadi saya terfikir utk buat kiraan mudah 15 sachet X RM 5 baru RM RM 75 dibelanjakan...kalau kita pergi keklinik biasa Doktor nak pegang pen dah RM 10 ke RM 15..itu tak termasuk ubat dan perbagai perkara lagi.

Nasihat saya pada semua elok jaga kesihatan dengan meminum susu IgG secara berselang seminggu sekali atau dua atau tiga kali .. walaupun sekarang tak mengalami apa apa simptom penyakit kronik elok dibuat benteng sebelum bah besar melanda..kalau dah melanda hatta duit segunung pun tak berguna lagi.


Untuk pembelian, KLIK SINI