Susu IgG Plus



Susu IgG Plus telah memasuki pasaran melalui Syarikat Smart Naco sejak tahun 2004. Produk di Import terus dari New Zealand dan pembungkusannya telah dilakukan di Malaysia. Produk ini tidak perlu diragui kesasihan halalnya kerana telah mendapat pengesahan halal dari JAKIM dan kualitinya telah diiktiraf apabila menerima anugerah Asia Pacific Super Excellent 2006/2007.


Susu kolostrum IgG-Plus Smart Naco mengandungi faktor imun dan faktor pertumbuhan bagi mengatasi pelbagai masalah kesihatan anda …
IgG-plus dari Smart Naco ialah sejenis susu tepung rendah laktos yang mengandungi kolostrum lembu semulajadi dari New Zealand. Ianya mengandungi IgG untuk membekalkan faktor imunisasi dan pertumbuhan sel yang kuat bagi menjamin kesihatan yang unggul.
IgG-plus Smart Naco menggunakan ramuan 100% semulajadi, tiada bahan pengawet, hormon dan bahan kimia, malah ianya diproses dengan teknologi tinggi serta merupakan makanan kesihatan yang tidak mempunyai kesan sampingan.
Faktor imun ialah protein yang menyokong atau melaraskan sistem imun. Fungsi faktor imun secara umumnya bertindak untuk :
  • Memperkuatkan dan melindungi sistem pertahanan tubuh
  • Melawan virus, bakteria, parasit dan toksin
  • Mencegah sakit usus, HIV, atritis dan alergik
  • Seimbangkan kandungan gula dalam darah
  • Efektik dalam melawan sel kanser
  • Mengelak serangan penyakit dengan adanya immunoglobulin


Kolostrum juga membekalkan banyak faktor pertumbuhan yang mempunyai pelbagai fungsi :
  • Insulin like growth factor -IgF 1 &2 – menurunkan kandungan gula dalam darah
  • Insulin like grwoth factor -IgF 1 &2 – menurunkan kadar kolestrol dan membakar lemak
  • Insulin like growth factor -IgF 1&2 – anti penuaan dan meningkatkan hormon
  • Insulin like growth factor -IgF 1&2 – membaiki dan meningkatkan sistem RNA/DNA
  • Transforming growth factor – A&B – menguatkan tulang dan sendi
  • Transforming growth factor – A&B – menyembukan luka-luka
  • Transforming growth factor – A&B – memperbaiki tisu-tisu
  • Transforming growth factor – A&B – memateri usus dan pelbagai lagi faktor pertumbuhan yang terdapat di dalam IgG-Plus Smart Naco


Kajian melaporkan kolostrum boleh menyumbang kepada banyak manfaat di antaranya :
  • Menghindarkan osteoporosis
  • Melegakan atritis dan masalah auto-imun
  • Mengawal gula dalam darah
  • Melawan selsema, influenza dan alahan
  • Melawan patogen yang dibawa oleh makanan dan air
  • Mengurangkan lemak dan membina otot
  • Mengatasi masalah penyakit hati
  • Melawan anemia
  • Mengatasi ulser
  • Mengatasi Pankreatitis
  • mencerdaskan otak
  • Meningkatkan potensi keseluruhan sistem badan
  • Meningkatkan prestasi seksual
  • Melewatkan penuaan
  • Menggiatkan prestasi organ-organ dalaman
  • Menguatkan ingatan
  • Meningkatkan fungsi sistem imun
  • Dan lain-lain lagi ….



“Glycoprotein yang terdapat di dalam kolostrum lembu dapat mengelakan serangan bakteria pyloro-spirillum yang mengakibatkan bisul perut (gastric ulcer). Selain itu, kolostrum juga mempunyai kandungan interleukine-10 yang amat tinggi (iaitu sejenis agen yang kuat menghalang kejadian keradangan), ternyata amat berkesan sekali untuk mengurangkan keradangan yang terjadi pada sendi-sendi dan kecederaan luar” – Olle Hernell, University of Ulmea, Sweden
“Faktor A, sejenis pendorong pertumbuhan tulang rawan (cartilage), telah di jumpai di dalam kolostrum, dapat merangsang pemulihan tulang rawan” – Prof. Seyedin, Thompson, Bentz, et.al; Journal of Biological Chemistry
“kolostrum mengandungi bahan pencegah yang belum dikenali, yang dapat menyekat sebilangan besar penyakit pernafasan khasnya virus selsema. Dengan kesan yang ketara, kolostrum dapat menentang virus-virus Asian Flu yang asalnya daripada haiwan/mutasi manusia, yang telah tercetus dengan tiba-tiba dan mendatangkan maut.” – Prof. Dr Shortridge, Journal of Tropical Pediatrics
Kajian mendapati jika penerimaan kolostrum terus secara mulut, aktiviti biologi IgG dapat di pelihara didalam usus orang dewasa dan mewujudkan imunisasi dalaman yang aktif untuk mencegah dan merawat penyakit usus yang tenat. – Dr L.B Khazenson; Microbial & Epidemial Immunobiology
“Kolostrum lembu mengandungi IgF-B yang mempunyai kesan penting untuk menekan kejadian akibat daripada bahan cytoxic (sebagai anti keradangan). Mencegah kadar pembiakan sel kanser Osteosarcoma sebanyak 75%. Sebagai penyelaras fibrosis dan angiogenesis (memperbaiki otot jantung dan arteri darah), mempercepatkan penyembuhan luka dan pembentukan tulang.” – Drs. Tokuyama and Tokuyama: Cancer Research Inst. Kanazawa University, Japan.


Khasiat Susu IgG Plus
KOLOSTRUM ADALAH MAKANAN TERBAIK YANG PERTAMA KALI DIMAKAN OLEH MANUSIA.

Susu IgG Plus mempunyai 3 Fungsi Utama iaitu :


Fungsi Phospholipids yang terdapat pada susu IgG Plus adalah untuk menggantikan Phospolipids yang ada pada membran sel bagi menjaga kualiti sel dalam tubuh badan kita. Apabila membran sel yang melindungi sel sentiasa terjaga dan sempurna ia akan memainkan peranan seperti :
. Membantu proses penyerapan zat makanan dan perkumuhan toksin
. Membantu membaiki ketelapan sel
. Selain itu ia juga mampu membantu kepada proses pertumbuhan sel-sel baru
 

 

 Fungsi Immunoglobulin G (IgG) yang terdapat pada susu IgG Plus kita mampu membantu tubuh badan kita membina sistem pertahanan badan yang kuat. IgG mampu melawan virus dan bakteria yang menyerang tubuh badan kita selain berfungsi untuk meningkatkan keupayaan daya ketahanan tubuh badan.
. Meningkatkan sistem Imun dalam tubuh badan
. Melindungi badan dari serangan virus dan bakteria                                       

Susu memang terkenal kerana sumbangan kalsium kepada tubuh badan. Badan kita memerlukan 1000mg kalsium sehari dan sumber kalsium yang agak tinggi terdapat pada susu. Satu fakta menarik jika kita tidak membekalkan kalsium yang mencukupi untuk sistem tubuh badan , maka sistem ini akan mengambil kalsium yang tersimpan didalam tulang. Kalsium juga penting untuk penjagaan kekuatan dan kesihatan tulang kita. Jesteru itu , susu IgG Plus yang diperkaya dengan kalsium dapat membantu menyediakan kalsium untuk tubuh badan. Ia juga membantu dari mengelakkan dari osteoporosis.
. Tulang menjadi lebih kuat dan sendi yang lebih fleksibel
. Mengawal saraf dan otot , ejen pembekuan darah dan berkesan untuk tidur yang lena

Jadi itu antara 3 fungsi yang cukup penting yang terdapat dapat produk hebat susu IgG Plus keluaran Smart Naco selain terdapat peranan-peranan lain lagi.
Susu IgG Plus juga berfungsi untuk :
Menguatkan Minda dan Daya Ingatan : sangat sesuai untuk perkembangan minda anak-anak anda atau mereka yang telah lanjut usia

Menjadi pengawal sistem dan organ tubuh badan kerana mampu melawan virus dan bakteria dalam tubuh badan kita
Untuk kecantikan dan awet muda. Faktor Pertumbuhan yang terdapat dalam susu mampu membantu mencantikkan kulit dan awet muda apabila sel-sel kulit kita sentiasa sihat.
Membekalkan vitamin-vitamin yang diperlukan seperti :
Vitamin A     : Untuk kesihatan mata
Vitamin B6   : Untuk urat saraf , kebas kaki tangan
Vitamin B12 : Menambah darah
Vitamin C     : Untuk kesihatan kulit dan sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kulit 
Untuk memelihara kesihatan dan kekuatan tulang kita bagi mengelakkan osteoporosis
Sebagai Minuman Kesihatan yang berkhasiat tinggi,Susu IgG-Plus telah menggunakan ramuan yang 100% semulajadi,tiada bahan pengawet,hormon dan bahan kimia,malah ianya diproses dengan teknologi tinggi serta merupakan makanan kesihatan yang tiada kesan sampingan.
Susu IgG-Plus merupakan makanan tambahan yang bukan toksik,bukan alergik dan tidak bertindak balas dengan makanan tambahan lain atau dadah.Produk dari New Zealand ini sememangnya terkenal kerana pemprosesan dan bekalannya yang berkualiti dan konsisten. .


Testimoni Produk IgG-Plus




En. Tarmizi Osman ( Perak) – Kencing ManisSaya mengidap kencing manis ni dah lama. Tapi sejak 2 tahun lepas ibu jari kaki saya berair.Macam mana nak kerja? Nak kerja kena pakai stokin dan kasut.Dah 2 tahun tak kerja.Saya cuba susu IgG-Plus ini. Baru 4-5 hari saja saya tengok jari kaki saya dah tak berair lagi,dah kering.InsyaAllah, saya akan terus ambil susu ni sampai penyakit ni hilang seluruhnya dari badan saya.
Saya merupakan bekas anggota polis. Selama ini saya kurang mengambil berat terhadap kesihatan sehingga saya dikenalpasti menghidapi kencing manis pada 12 tahun dahulu. Pada bulan Jun 2007 , masalah kencing manis saya bertambah buruk. Kaki saya mula terbentuk satu luka kecil. Ia merebak dengan cepat sehingga menjadi luka yang parah dalam masa satu bulan. Doktor menasihatkan saya supaya memotong kaki yang terlibat. Kawan saya memperkenalkan Susu IgG Plus , Cellrenew , dan Alfalfa produk dari Smart Naco kepada saya. Saya mengamalkan ketiga-tiga produk tersebut.
     
En. Abdullah Mat Hassan (Jeli, Kelantan) – Sengal Tulang
Penyakit yang saya hadapi iaitu sengal-sengal tulang, telah beransur sembuh dan sekarang ini telah pulih seperti sedia kala, Alhamdulillah, sekarang ini sudah 8 packet. Susu IgG Plus ini memang memberi kesan yang baik.
 Setelah satu bulan mengambilnya , saya mula merasa perubahan yang ketara. Luka saya telah mula kering dan tidak lagi berasa sakit. Alhamdulillah sekarang kaki saya beransur sembuh dan saya dapat menjalani kehidupan saya seperti biasa. Saya juga telah berkongsikan produk Susu IgG Plus kepada ramai rakan-rakan dan ternyata ia dapat membantu ramai rakan-rakan yang senasib dengan saya.
  
UNTUK MELIHAT TESTIMONI-TESTIMONI SELANJUTNYA
KLIK SINI

Pembelian


Harga untuk sekotak Susu IgG Plus RM65 termasuk penghantaran Poslaju.
1 Kotak Susu IgG Plus megandungi 20sachet..



Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi 
Abdullah 0139943817


Pembayaran Boleh Dibuat Melalui Akaun :

Maybank 162076619334 
Acc holder: ABDULLAH TAMLIHA
Jika anda menggunakan perbankan internet Maybank2U, 
Masukkan email: alkahfenterprise@gmail.com 

CIMB 03060002912208 
Acc holder: ABDULLAH TAMLIHA 
Jika anda menggunakan perbankan internet CimbClicks, 
Masukkan email: alkahfenterprise@gmail.com 

 Kemudian sila isi form di bawah: